U dissipatore di calore di KINGRUN utilizza un prucessu di fusione à camera fredda chì si basa nantu à una piscina di metallu fusu per alimentà u stampo. Un pistone pneumaticu o idraulicu forza u metallu fusu in u stampo.Dissipatori di calore pressofusi KINGRUNsò principalmente fabbricati cù leghe à basa d'aluminiu A356, A380, ADC14).
In u prucessu di fabricazione di un dissipatore di calore pressofusu, sò necessarie duie metà di una matrice in u prucessu di fusione pressofusa. Una metà hè chjamata "metà di a matrice di copertura" è l'altra hè chjamata "metà di a matrice di espulsione". Una linea di separazione hè creata nantu à a parte induve e duie metà di a matrice si scontranu. A matrice hè cuncipita in modu chì a fusione finita scivoli da a metà di copertura di a matrice è resti in a metà di l'espulsione quandu a matrice hè aperta. A metà di l'espulsione cuntene perni d'espulsione per spinghje a fusione fora di a metà di a matrice di l'espulsione. Per impedisce danni à a fusione, una piastra di perni d'espulsione spinge accuratamente tutti i perni fora di a matrice di l'espulsione à u listessu tempu è cù a stessa forza. A piastra di l'espulsione ritrae ancu i perni dopu avè espulsu a fusione per preparassi per u prossimu colpu.
Campu d'applicazione di u dissipatore di calore
I dissipatori di calore pressofusi à alta pressione sò una opzione à bon pattu per l'applicazioni di grande vulume chì sò sensibili à u pesu è chì richiedenu una qualità superficiale estetica superiore o geometrie cumplesse chì altrimenti ùn sò micca ottenibili in metodologie alternative di fabricazione di dissipatori. I dissipatori di calore pressofusi sò prudutti in una forma quasi netta, richiedenu pocu o nisun assemblaggio o lavorazione supplementaria, è ponu varià in cumplessità. I dissipatori di calore pressofusi sò populari inAutomotivuèTelecomunicazioni 5Gmercati per via di i so requisiti unichi di forma è pesu, è ancu di i bisogni di pruduzzione di grande vulume.
Prucessu di fusione di dissipatore di calore pressofusu
I seguenti sò i passi tipici in u prucessu di fusione à pressione di KINGRUN:
• Crea u stampu / stampo
• Lubrificà u Matrice
• Riempite u stampu cù metallu fusu
• Espulsione da a mità di a matrice di copertura
• Scuzzulate da a mità di a matrice di l'eiettore
• Rifilatura è poi macinazione di u materiale in eccessu
• Rivestimentu in polvere, pittura o anodizazione di u dissipatore di calore pressofusu
Data di publicazione: 15 di ghjugnu 2023